onsdag den 16. juli 2014

Kernesund guf...

Jeg elsker de her kernesunde kugler

 i forskellige varianter :-)

Jeg laver dem alt efter hvad jeg har i skabet eller hvad jeg har husket at købe. 


Jeg bruger:

-dadler
-soltørrede abricoser
-tørrede figner
-mandler
-kokus flager
-banan
-cacao
-70-85% chokolade
-kokusolie
-kaffe 
-lakridspulver
-vaniliepulver (ikke vaniliesukker)

Brug ingredienserne så du får en fast masse, er dejen for tynd så kom noget tørt i og er dejen før tør, så
spæd evt. op med lidt varm kaffe, en blød banan eller noget kokusolie.
Det hele skal mixes i en foodprocessor, dejen skal være som en fast masse du kan forme til kugler. Du kan trille kuglerne i kokus eller du kan smelte chokolade og dyppe kuglerne deri...

God fornøjelse...de smager himelsk
spis med god samvittighed
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar